Shop Mobile More Submit  Join Login
The Dishwasher Vs. Johnny keychains by Nilihas The Dishwasher Vs. Johnny keychains by Nilihas
Ok so my awesome sister :iconshinobi-kyouta: made me these. :) I mean yeah I payed for em but money well spent!!!!!!!!!!!! everyone I hope you love this as mush as I did getting them.
Add a Comment:
 
:iconmerceller:
merceller Featured By Owner Apr 10, 2015
AWESOME XD i want the dishwasher keychain only dishwasher idk who johnny is (i see what he looks like but idk anything about him or where hes from) but i mostly want dishwasher
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 11, 2015
Johnny C. is the main character from Johnny the homicidal maniac acomic by Jhonen Vasquez. if you know what Invader Zim is than you know his work. You should read the comic. I put the characters together because to me they just fit.
Reply
:iconmerceller:
merceller Featured By Owner Apr 13, 2015
oh cool i heard of invade zim haha
Reply
:icon888thlegion:
888thLEGION Featured By Owner Jun 18, 2012  Hobbyist Filmographer
Hey isnt this that game for the PS3 or whatnot that supposedly was really bloody?
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Jun 18, 2012
xbox 360 yeah.
Reply
:iconjojiamystie:
JoJiaMystie Featured By Owner May 29, 2012  Professional General Artist
Wow those are beyond awesome!
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner May 29, 2012
my sis made em.
Reply
:iconjojiamystie:
JoJiaMystie Featured By Owner May 29, 2012  Professional General Artist
Yeah that's what I read. She did a good job with your characters ;)
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner May 29, 2012
not my characters. they are fan art of other ppls characters one from a game the other from a comic.
Reply
:iconjojiamystie:
JoJiaMystie Featured By Owner May 29, 2012  Professional General Artist
Ok ;) But still, you draw them good
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner May 29, 2012
thnks luv.
Reply
:iconsoapiesthorse:
soapiesthorse Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
HOLY SHIT!!! I MUST HAVE THESE!!!
I MUST!!!! THEY ARE PURE AWESOME!! OH MY GOD!!!
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner May 1, 2012
just talk 2 my sister.
Reply
:iconsoapiesthorse:
soapiesthorse Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
I asked a reply on the journal of the group.
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner May 1, 2012
click her link.
Reply
:iconsoapiesthorse:
soapiesthorse Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
'kay
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner May 1, 2012
u see the close up pics?
Reply
:iconsoapiesthorse:
soapiesthorse Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
YES! Love 'em. SO CUTE!
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner May 1, 2012
awesome. she is makin me more.
Reply
(1 Reply)
:iconkiki-hyuga:
Kiki-Hyuga Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
Those look adorable XD
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 30, 2012
yeah :)
Reply
:iconanyar24:
AnyaR24 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Writer
Totally awesome
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 30, 2012
my sister really does some great work.
Reply
:iconanyar24:
AnyaR24 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Writer
yeah she does
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 30, 2012
u see her page?
Reply
:iconanyar24:
AnyaR24 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Writer
no
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 30, 2012
um wht I say?
Reply
:iconanyar24:
AnyaR24 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Writer
u asked me if i saw ur sisters page on here and i said no
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 30, 2012
check her out.
Reply
(1 Reply)
:iconsalem-the-psychic:
Salem-the-Psychic Featured By Owner Apr 30, 2012
I want one of Dish and Yuki, how much!? And how can I contact your sister!?
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 30, 2012
her DA is right there. just note her.
Reply
:iconarucard12:
Arucard12 Featured By Owner Apr 30, 2012
!!!! totally want!!! :D
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 30, 2012
just talk 2 my sister.
Reply
:iconarucard12:
Arucard12 Featured By Owner Apr 30, 2012
lol will do :)
Reply
:iconnilihas:
Nilihas Featured By Owner Apr 30, 2012
ok cool.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 30, 2012
Image Size
456 KB
Resolution
700×900
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
631
Favourites
51 (who?)
Comments
41
Downloads
16
×